صفحه اصلی / نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد 1400

زمان مطالعه : 8 دقیقه

نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد

صنعت ساختمان در هر کشوری به‌عنوان یکی از صنایع پایه شناخته می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به‌طور معمول حدود ۳۰۰ شغل مختلف به حوزه ساختمان مربوط می‌شود که بیانگر نقش ویژه آن است. نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد به معرفی فعالیت برترین شرکت‌ها در حوزه ساختمان می‌پردازد که هرکدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. بسیاری از شرکت‌های موفق ایرانی در این نمایشگاه مهم به ارائه دقیق و حرفه‌ای محصولات خود پرداختند که شرکت جنرال کابین نیز؛ یکی از این موارد است. برای اینکه بهتر بتوانید با نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد و آنچه در آن گذشته است آشنا شوید، حتماً این مطلب از سایت جنرال کابین را تا انتها دنبال کنید.

اهمیت نمایشگاه ساختمان مشهد در صنعت مسکن کشور

بدون شک در هر خانواده‌ای نیاز به مسکن و جود دارد که هر فردی باید در این زمینه تلاش بسیار زیادی انجام دهد. به‌طور مثال بخش زیادی از انبوه‌سازان تلاش می‌کنند که با استفاده از دستاوردهای جدید، بهترین ساختمان‌ها را ایجاد کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهند. برای اینکه پیمانکاران بتوانند با این موارد آشنایی پیدا کنند،‌ حضور در چنین فضایی برای شخص و شرکت‌های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشت. نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود که معمولاً هر سال نیز همین مکان انتخاب می‌شود.

حضور بیشتر از ۱۰۰ شرکت مختلف نشان‌دهنده آن است که فعالان عرصه ساختمان، حساب ویژه‌ای بر روی این نمایشگاه باز کرده‌اند که شما هم می‌توانید یکی از این افراد باشید. تعداد کسانی که تا به حال توانسته‌اند از دل این نمایشگاه بین‌المللی، فرصت‌های مختلف را شکار کنند بسیار زیاد هستند که باید به آن‌ها دقت کنید. فضای رقابتی و دوستانه نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد باعث شده است که شرکت‌های مختلف بتوانند به خوبی در کنار هم رقابت داشته باشند و توانایی‌های خود را به‌صورت ویژه به نمایش بگذارند تا افراد مختلف از این توانمندی‌ها اطلاع پیدا کنند.

شرایط عمومی برگزاری نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد

این رویداد مهم یکی از بزرگ‌ترین ایونت‌های مثبتی است که در راستای رشد روزافزون ساختمان‌سازی در ایران برگزار می‌شود. نکته جالب این است که نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد بیش از بیست‌وسه دوره برگزار می‌شود که این مورد نشان‌دهنده قدمت بالای آن است. با توجه به گستردگی بالای این نمایشگاه، شهرداری مشهد زیرساخت‌های زیادی را در این زمینه فراهم می‌کند تا همه فعالان و شرکت‌های فعال در نمایشگاه بتوانند از این امکانات استفاده نمایند. تمامی شرکت‌هایی که فعالیت آن‌ها مربوط به حوزه ساختمان است به‌صورت ویژه در این رویداد بین‌المللی شرکت دارند. به‌طور قطع غرفه‌هایی که تعداد بیشتری از افراد به آن‌ها واکنش مثبتی نشان می‌دهند بیش از سایر غرفه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند.

حضور بیشتر از ۱۰۰ شرکت مختلف نشان‌دهنده آن است که فعالان عرصه ساختمان، حساب ویژه‌ای بر روی این نمایشگاه باز کرده‌اند که شما هم می‌توانید یکی از این افراد باشید. تعداد کسانی که تا به حال توانسته‌اند از دل این نمایشگاه بین‌المللی، فرصت‌های مختلف را شکار کنند بسیار زیاد هستند که باید به آن‌ها دقت کنید. فضای رقابتی و دوستانه نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد باعث شده است که شرکت‌های مختلف بتوانند به خوبی در کنار هم رقابت داشته باشند و توانایی‌های خود را به‌صورت ویژه به نمایش بگذارند تا افراد مختلف از این توانمندی‌ها اطلاع پیدا کنند.

به‌طور مثال شرکت جنرال کابین نمونه‌ای از غرفه‌های برتر حوزه آسانسور است که در این نمایشگاه حضور فعال و مناسبی داشت. نکته جالب درباره نمایشگاه ساختمان مشهد، حضور پررنگ شرکت‌های بین‌المللی است. این شرکت‌ها نیز به خوبی استانداردهای جدید جهانی در زمینه محصولات را ارائه می‌دهند و محصولات برتر این حوزه را معرفی می‌نمایند. با توجه به تعداد بالای شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌، یک فضای رقابتی مثبت ایجاد شده است که همین امر باعث بهبود کیفیت خدمات و محصولات در امور ساختمانی خواهد شد.

غرفه سازی در نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد

نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد هر ساله در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود که همین مورد به آن اعتبار خاصی بخشیده است. با این حالت تمامی شرکت‌هایی که قصد حضور در این نمایشگاه را دارند باید از قبل، فرایند غرفه‌سازی را آغاز نمایند. معمولاً چند روز خاص از طرف برگزارکنندگان نمایشگاه اعلام می‌شود که شما می‌توانید در طی آن، غرفه‌سازی در نمایشگاه را به بهترین شکل ممکن صورت دهید. برخی از شرکت‌ها از غرفه‌های پیش‌ساخته استفاده می‌کنند که دارای تجهیزات مختلفی می‌باشند. برخی دیگر از شرکت‌ها نیز ترجیح می‌دهند که فرایند غرفه‌سازی را در محل نمایشگاه انجام دهند.

همه این موارد نشان‌دهنده آن است که غرفه‌سازی با توجه به شرایط هر شرکت به‌صورت جداگانه انجام می‌شود. معمولاً در غرفه سازی، قرار دادن استند و بنرها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع همین عوامل است که بازدیدکنندگان را جذب غرفه شما خواهد کرد. هر چقدر که فرایند غرفه‌سازی به شکل حرفه‌ای‌تری صورت بگیرد،‌ مسلماً نتیجه به‌دست‌آمده از آن نیز بهتر خواهد بود. جنرال کابین نیز یک غرفه عالی برای خود در این نمایشگاه ایجاد کرده و به ارائه دستاوردهای خود در حیطه‌های مختلف پرداخت. بعد از اینکه نمایشگاه به اتمام می‌رسد،‌ طی یک بازه زمانی مشخص شده جمع‌آوری غرفه‌‌های نمایشگاه صورت خواهد گرفت که یک امر کاملاً طبیعی خواهد بود.

بررسی درجه اهمیت نمایشگاه بین‌المللی صنعت و ساختمان مشهد

نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد بیش از ۲۴ سال است که به‌صورت مرتب برگزار می‌شود که نشان‌دهنده بالا بودن اعتبار آن است. هر ساله استقبال بسیار زیادی از این نمایشگاه صورت می‌گیرد و هزاران نفر از فعالان بخش ساختمان در آن حضور پیدا می‌کنند. با توجه به شرایط خاصی که در اثر کرونا به وجود آمده است، تمامی پروتکل‌های بهداشتی در طول این نمایشگاه به کار گرفته شد. طراحی و برنامه‌ریزی کلی این نمایشگاه به‌گونه‌ای است که بسیاری از شرکت‌ها به‌راحتی در آن حضور پیدا می‌کنند و نتایج خود را بررسی می‌نمایند.

نکته جالب این است که این نمایشگاه در فضای ۵۵۰ هزار مترمربعی برگزار می‌شود که یک محیط عالی را برای عموم غرفه‌ها فراهم کرده است. با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم نیز به خوبی فراهم شده است،‌ مسلماً نتایج فوق‌العاده‌ای برای تمامی غرفه‌داران به دست خواهد آمد. بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه ساختمان در طول این نمایشگاه با فعالیت‌های هم آشنایی پیدا کرده و همکاری‌های بین خود را توسعه می‌دهند. بدون شک این نمایشگاه یک فرصت عالی برای شبکه‌سازی نیز ایجاد می‌کند و شما به‌راحتی با سایر فعالین حوزه ساختمان آشنا خواهید شد.

فعالیت ویژه جنرال کابین در نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد

با توجه به اینکه شرکت‌های ساختمانی متعددی در نمایشگاه ساختمان مشهد حضور داشتند، شرکت جنرال کابین نیز حضور خود را در این نمایشگاه به ثبت رساند. از آنجا که جنرال کابین به‌صورت تخصصی بر روی محصولات آسانسور و به‌خصوص کابین آن کار می‌کند، بسیاری از بازدیدکنندگان بیشتر وقت خود را در این غرفه می‌گذراندند؛ همچنین در این غرفه از نوآوری‌های حوزه آسانسور نیز رونمایی شد. خوشبختانه این شرکت تولیدات خود را در سطح استاندارد جهانی جلو می‌برد که از این لحاظ شرایط بسیار خوبی دارد. فراموش نکنید که بخش بزرگی از مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه‌ صنعت و ساختمان مشهد به‌صورت ویژه به سراغ این غرفه می‌رفتند. شرکت جنرال کابین همواره تلاش می‌کند تا بهترین خدمات و محصولات را در اختیار شما قرار دهد پس از این بابت خیالتان آسوده باشد.

دریافت لوح تقدیر برترین قرفه نمایشگاه

در نمایشگاه صعنت و ساختمال مشهد که در تاریخ 21 آبان 1400 برگزار شده، جنرال کابین به  عنوان برترین غرفه و برند انتخاب شده

پیام دبیر نمایش :

با سپاس از حضور شرکت جنرال کابین در بیست پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان، و تجهیزات جانبی که در تاریخ 18 لغایت 21 آبان ماه 1400 برگزار گردید با توجه به ارزیابی انجام شده به عنوان غرفه نمونه برگزیده شده است 

بازدید از غرفه جنرال کابین

چرا جنرال کابین ؟

کارخانه صنعتی جنرال کابین ، تولید کننده مجموعه ای گسترده از محصولات تخصصی آسانسور از جمله کابین ، کارفریم ، کادر وزنه ، استراکچر اصلی ، شاستی موتور ، کارسلینگ ، براکت و دیگر تجهیزات وابسته آسانسور است و با ظرفیت تولیدی سالانه بیش از 2000 دستگاه ، در کلاس جهانی تولیدکنندگان این محصولات قرار گرفته است.

مدیران موسس مجموعه جنرال کابین که فعالیت خود را از سال 1384 در صنعت طراحی ، تولید و مونتاژ آسانسور شروع کرده اند ، با دانش و تجربه  کافی از صنعت طراحی، ساخت و مونتاژ آسانسور ، تولید محصولی با رویکردی مهندسی و قابل رقابت با برندهای برتر جهانی را آغاز نموده اند.

آیا محصولات جنرال کابین صادراتی هستند ؟

بله 

جنرال کابین درحال حاظر محصولات خود را به هفت کشور صادر میکند

چرا مهندسی و طراحی آسانسور مهم ترین نکته در خرید آسانسور است ؟

مهندسی آسانسور پر اهمیترین نکته در خرید آسانسور است اما متاسفانه در اکثر شرکت های که در زمینه آسانسور فعالیت دارند به این نکته مهم توجه نمیکنند و به صورت ستنی و تجربی به تولید و نصب میپردازند که همین امری که در نظر این گونه افراد بی اهمیت جلوه میکند میتواند خطرات جبران ناپذیری یا بسیار پرهزینه برجای بگذارد  مثل سقوط آسانسور، لرزش، درطولی آسیب دیدن، سرویس نگه داری بسیار پرهزینه…a

شرکت جنرال کابین با داشتن تیم مهندسی خبره و با تجربه به طراحی کامل آسانسور میپردازند اما باید به نکته مهم توجه کرد که جنرال کابین فقط تولید کننده کابین آسانسور است اما برای رضایت و امنیت کابین در حین نصب و اجرا مهندسی کامل آسانسور را انجام میدهد

میتوانید برای مشاوره کاملا رایگان (کلیک کیند)

سخن پایانی

برگزاری نمایشگاه صنعت و ساختمان مشهد، یک نقطه عطف در صنعت ساخت‌وساز است که هر ساله برگزار می‌شود. ۲۴ سال پیاپی است که این نمایشگاه مهم در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و شرکت‌های مختلف در آن حضور پیدا می‌کنند. در این میان نباید فراموش کرد که برخی از شرکت‌ها همچون جنرال کابین،‌ حضور بسیار موفقی را در این عرصه نشان می‌دهند و از دستاوردهای خود رونمایی می‌کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها