صفحه اصلی / رویدادها / نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران ۱۴۰۱

زمان مطالعه : 8 دقیقه

نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران 1401

برگزاری نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران 1401، یک فرصت عالی برای تمامی فعالان این عرصه ایجاد کرد تا خدمات خود را به‌صورت ویژه ارائه دهند. شرکت‌های فعال در این نمایشگاه‌ها شامل انواع مؤسسات داخلی و خارجی می‌شود که هرکدام از آن‌ها توانایی خود را به‌صورت ویژه به نمایش گذاشتند. وجود شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه، نشان‌دهنده بین‌المللی بودن است که همین امر اعتبار آن را بیشتر می‌کند. شرکت جنرال کابین نیز در نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران 1401 حضور مفید و مؤثری داشت. در این مطلب از سایت جنرال کابین، بیشتر با این نمایشگاه و نحوه حضور شرکت جنرال کابین در آن آشنا خواهید شد.

مزایای برگزاری نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران 1401

برگزاری این نمایشگاه به طور کلی منافع زیادی برای شرکت‌کنندگان در آن و همچنین بازدیدکنندگان به همراه دارد. تمامی خدمات مربوط به حوزه آسانسور و پله‌برقی در این رویداد مهم به نمایش درآمدند. از آنجایی که تمامی متخصصان مطرح این عرصه در نمایشگاه شرکت میکنند، تعامل شرکت‌ها و افراد مختلف با هم می‌تواند تأثیر بسیار خوبی روی کسب‌وکار آن‌ها داشته باشد. شرکت‌های ساختمانی و انبوه‌سازان نیز به‌صورت ویژه برای آشنایی با جدیدترین امکانات در این بخش از این نمایشگاه کم‌نظیر استقبال کردند.
تقریبا همه کسانی که در کار ساخت‌وساز هستند، علاقمند به آشنایی با محصولات جدید در حوزه آسانسور هستند. این نمایشگاه توانست جدیدترین نوع تجهیزات را به نمایش بگذارد و توجه بسیاری از این افراد را به خود جلب کند. در این رویداد مهم، شرکت‌های مختلف با در اختیار داشتن غرفه ای به معرفی خدمات و محصولات خود در این صنعت پرداختند. هر شرکت دستاوردهای گوناگون خود را در این عرصه را ارائه میدهد تا افراد حاضر در صنعت ساختمان‌سازی آن‌ها آشنا شوند.
کارشناسان شرکت ها در این نمایشگاه، به بهترین نحو ممکن مشاوره درباره محصولات و خدمات را انجام می‌دهند تا شما با نوآوری‌ها آشنا شوید. همچنین خدمات تجاری متفاوتی برای بازدیدکنندگان فراهم شد که امکان رزرو و ثبت سفارش محصولات هم در آن در نظر گرفته شده بود.

علت برگزاری نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران 1401

دلایل متعددی برای برگزاری نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی 1401 وجود دارد که هرکدام از آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت است. در این نمایشگاه، خلاقیت‌های نوآورانه در صنعت آسانسور و پله‌برقی به نمایش درآمد که با استقبال بسیار زیادی هم مواجه شد. در واقع این نمایشگاه به‌خوبی ظرفیت‌های فراوان تولید داخلی این محصولات را به‌خوبی نشان داد که شما هم می‌توانید از این ظرفیت عظیم به نفع خود بهره ببرید. با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از مسئولین کشوری نیز از این نمایشگاه مهم بازدید به عمل آوردند، نقاط قوت و ضعف این صنعت نیز به‌خوبی مشخص شد و شرایط خوبی برای قانون‌‌گذاری در زمینه تولید محصولات فراهم کرد.
نشان‌دادن ظرفیت‌های متفاوت در صنعت تولید آسانسور و پله‌برقی موجب شد که بسیاری از سرمایه‌گذاران با این بخش آشنا شوند و بخشی از سرمایه خود را در این صنایع درگیر کنند. در این نمایشگاه از تکنولوژی‌های بی‌نظیر سایر کشورها نیز رونمایی شد و همین موضوع باعث شد تا تولیدکنندگان ایرانی بتوانند با برترین استانداردهای جهانی در این زمینه آشنایی پیدا کنند. خوشبختانه در این فضای دوستانه، بسیاری از شرکت‌های موفق ایرانی نیز به رقابت با هم پرداختند. قطعاً هرچقدر شرکت‌های بیشتری فعال در این حوزه باشند، کیفیت خدمات در زمینه پله‌برقی و آسانسور نیز افزایش پیدا می‌کند. توانایی‌های شرکت‌های مختلف برای صادرات محصول نیز به‌خوبی در طول این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد که حتماً باید از این فرصت بی‌نظیر در این راستا استفاده شود.

گروه‌های کالایی مهم در نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران 1401

بسیاری از شرکت ها در این نمایشگاه حضور دارند که هرکدام دارای رزومه خاص خود هستند. کالاهای بسیاری در دسته های بسیار متنوع نیز هستند تا افراد بتوانند از خدمات گسترده‌ای در این بخش برخوردار شوند. بخش بزرگی از کالاهای این نمایشگاه را آسانسور و پله‌برقی تشکیل می‌دهند و بیشتر بازدیدکنندگان نیز برای دیدن آن دست‌به‌کار شده‌اند. همچنین تجهیزاتی نظیر بالابرهای زنجیری و جرثقیل نیز در طول نمایشگاه به نمایش گذاشته شد. نکته جالب حضور کالاهایی از جمله لیفتراک‌ها و سایر لیفت‌های معمول بود.
ناظران ساختمانی و انبوه‌سازان نیز در این نمایشگاه حضور داشتند تا بتوانند با تجهیزات مختلف آشنایی پیدا کنند. شرکت‌های مهندسی و طراحی نیز نقش بسیار مهمی در صنعت ساخت‌وساز دارند که در این نمایشگاه حضور پیدا کردند. برای پوشش خوب اتفاقات داخل نمایشگاه، حضور نشریات و مجلات تخصصی نیز جالب‌توجه بود. پیمانکاران ساختمانی نیز از این نمایشگاه استقبال بسیار زیادی نشان دادند تا بتوانند از دستاوردهای جدید در زمینه آسانسور و پله‌برقی بهره مند شوند. واحدهای صنفی مربوط به ساخت‌وساز و انجمن‌ها نیز به‌صورت فعال در نمایشگاه عمل کردند تا آن‌ها نیز سهم بسزایی از این خدمات را به خود اختصاص دهند.

حضور جنرال کابین در نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران 1401

باتوجه‌به ظرفیت‌های فوق‌العاده نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران، ‌ کارخانه صنعتی جنرال کابین نیز تصمیم گرفت در این فضای عالی حضور داشته باشد. جنرال کابین در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای خود را در غرفه به نمایش گذاشت. تجهیزات مختلفی همچون کادر وزنه، کابین آسانسور و براکت در معرض دید عموم قرار گرفت. بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران بعد از بازدید غرفه جنرال کابین اذعان به کیفیت بالای محصولات این کارخانه کردند.
این مجموعه همواره در تلاش برای بهره مندی از بهترین مواد اولیه برای تولیدات خود است و به همین دلیل محصولات نمایشگاهی در بهترین و بالاترین کیفیت ممکن قرار داشتند. بعد از ثبت بسیاری از سفارش ها در غرفه این کارخانه، کار تولید و مونتاژ آسانسور نیز شروع گردید که تا بحال بخش زیادی از آن‌‌ها نیز به مشتریان تحویل داده شده است.

شو روم مجازی جنرال کابین

از رویدادهای مهم غرفه 1401 جنرال کابین میتوان به رونمایی از اولین شو روم مجازی کابین در ایران با استفاده از تکنولوژی VR (واقعیت مجازی) اشاره کرد.
ساده‌ترین تعریف واقعیت مجازی (Virtual Reality یا VR) شبیه‌سازی یک‌دنیای جدا از واقعیت است که به شخص اجازه ورود به فضایی متفاوت از محیط اطراف خود را می‌دهد تا به تجربة دلخواه بپردازد؛ تجربه‌ای که می‌تواند سرگرم‌کننده و مفرح ، علمی و آموزشی، خدماتی و درمانی و… باشد
هر شخص با قراردادن هدست واقعیت مجازی جنرال متا می‌تواند وارد شو روم مجازی جنرال کابین شود و کابین آسانسور خود را با دید بسیار بازتر و دقیق‌تر انتخاب کند و تصویر بهتری از محصول خود داشته باشد.

رونمایی از محصولات جدید

از دیگر رویدادهای غرفه جنرال کابین رونمایی از جدیدترین طرح‌های کابین‌های آسانسور بوده که هرکدام مجموعه‌ای از نوآوری‌ها و ساختارشکنی‌های خلاقانه بودند. از جمله کابین فلو که در طراحی خود دارای پنل‌های فایبرگلاس و برجسته است و کابین راک که اولین کابین آسانسور بتنی تا به حال بوده. کابین‌های ویکتوریا، زاها و دی ایکس از دیگر کابین های چشم‌نواز این غرفه بودند. همچنین ماکت‌های جنرال کابین شامل کابین آسانسور و کادر وزنه نیز برای اولین‌بار در این نمایشگاه عرضه و با استقبال زیادی مواجه شدند.

سخن پایانی

برگزاری نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی تهران 1401 باعث شد تا شرکت‌ها و سازمان‌های مربوط به این عرصه در کنار هم جمع شوند. بازدیدکنندگان به‌خوبی با محصولات و خدمات جدید آشنایی پیدا کردند و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت کردند. شرکت جنرال کابین، یکی از غرفه‌های منتخب این نمایشگاه بود که موفق شد بهترین محصولات خود را به‌خوبی معرفی نمایند. بسیاری از پیمانکاران و ناظران ساختمانی محصولات فوق‌العاده جنرال کابین را تأیید کرده و در پروژه‌های خود، آن‌ها را مورداستفاده قرار می‌دهند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirreza

به به عالی

کابین آسانسور Flow

کابین آسانسور G28